FAQ
Web Content Tags
-
Ik ben mijn kaart verloren / Mijn kaart is gestolen / Ik ben mijn geheime code vergeten / Mijn kaart is defect.
-
Hoe kan ik mijn contract opzeggen?
-
Ik heb al een account op de oude webruimte. Hoe kan ik inloggen?
-
Ik heb nog geen account. Hoe kan ik inloggen?
-
Ik heb geen e-mailadres. Wat moet ik doen?
-
Hoe verkrijg ik de terugbetaling van de maandaflossingen van mijn krediet bij een schadegeval?
-
Worden mijn maandaflossingen volledig terugbetaald in geval van volledige tijdelijke invaliditeit?
-
Wat is de looptijd van het contract?
-
Kan ik mijn verzekeringscontract opzeggen en hoe doe ik dat?
-
Wat omvat de waarborg "overlijden" van mijn OptiLine reserve?
-
Wat omvat de waarborg "tijdelijke volledige invaliditeit" van mijn OptiLine reserve?
-
Is gedeeltelijke invaliditeit gedekt?
-
Wanneer lopen de dekkingen ten einde?
-
Wat omvat de waarborg "blijvende volledige invaliditeit" van mijn OptiLine reserve?
-
Wat is de wachttijd (waarborg tijdelijke volledige invaliditeit) van mijn OptiLine reserve?
-
Wat omvat de waarborg "aankoop" van mijn Rondo kaart?
-
Wat omvat de waarborg "frauduleus gebruik" van mijn Rondo kaart?
-
Ik heb beroep gedaan op een dienst schuldbemiddeling en/of de verzekering, wat te doen?
-
Het is niet mogelijk om de onbetaalde aflossingen binnen de vooropgestelde termijn aan te zuiveren. Kan een afbetalingsplan en/of uitstel van betaling worden toegestaan?
-
Ik krijg een aangetekend schrijven van Eos Aremas in verband met achterstallige betalingen. Kan dit ?