Ik ben mijn kaart verloren / Mijn kaart is gestolen / Ik ben mijn geheime code vergeten / Mijn kaart is defect.
Web Content Tags
Ik ben mijn kaart verloren / Mijn kaart is gestolen / Ik ben mijn geheime code vergeten / Mijn kaart is defect.
- In geval van diefstal of verlies van uw Rondo-kaart moet u rechtstreeks contact opnemen met Card Stop op het nummer 078 170 170 en uw kaart onmiddellijk laten blokkeren. Vervolgens neemt u contact op met onze klantendienst of vraagt u via "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte een nieuwe kaart en/of code. Binnen 5 à 10 dagen na uw aanvraag wordt u per gewone post een nieuwe kaart en een nieuwe code toegestuurd. (Een 1e brief met de code en 2 dagen later een 2e brief met uw kaart)
- Als u de pincode van uw Rondo-kaart niet meer hebt, moet u contact opnemen met onze klantendienst of ga naar "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte. De pincode zal u binnen de 5 à 10 dagen per gewone post worden toegestuurd.
- Als uw Rondo-kaart defect is, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst of ga naar "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte. Binnen 5 à 10 dagen krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd. De geheime code blijft geldig.
- In geval van diefstal of verlies van uw Visa-/Master-kaart moet u ook contact opnemen met Card Stop op het nummer 078 170 170 en uw kaart onmiddellijk laten blokkeren. Vervolgens kunt u bij uw agentschap een nieuwe kaart aanvragen.