Ik heb deze maand mijn rekeninguittreksel niet ontvangen via de post. Wat moet ik doen?

Categorieënnavigatie

Web Content Tags

angle-left Ik heb deze maand mijn rekeninguittreksel niet ontvangen via de post. Wat moet ik doen?

  

Ik heb een brief ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In dat geval kunt u inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna via de detailpagina van uw rekening naar “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” gaan. Daar vindt uw rekeninguittreksels van de afgelopen 12 maanden. U kunt ze downloaden, printen...

Ik heb een sms ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In dat geval kunt u inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna via de detailpagina van uw rekening naar “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” gaan. Daar vindt uw rekeninguittreksels van de afgelopen 12 maanden, die u vervolgens kunt downloaden. Wanneer u inlogt op uw persoonlijke webruimte vragen wij u om uw e-mailadres op te geven, zodat wij u uw rekeninguittreksel per e-mail kunnen bezorgen.

Ik heb een e-mail ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In deze e-mail vindt u de voornaamste gegevens over uw reserve. Voor meer details kunt u inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna via de detailpagina van uw rekening naar “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” gaan. Daar vindt uw rekeninguittreksels van de afgelopen 12 maanden, die u vervolgens kunt downloaden.



Hebt u geen e-mail, sms of brief ontvangen om u mee te delen dat uw rekeninguittreksels beschikbaar zijn in uw persoonlijke webruimte?

Dan hebt u misschien een nieuw e-mailadres of een nieuw gsm-nummer en bent u vergeten ons dat te vertellen?
In dat geval kunt u ons uw nieuwe adres het beste meedelen via uw persoonlijke webruimte in de rubriek “Mijn persoonlijke gegevens”. Daarna ontvangt u uw rekeninguittreksels weer normaal. In afwachting daarvan kunt u uw rekeninguittreksels van de afgelopen 12 maanden ook raadplegen in uw persoonlijke webruimte onder de rubriek “Mijn uittreksels raadplegen".

Bent u niet onlangs van e-mailadres veranderd, bel dan naar onze Klantendienst op nummer 02/508.44.40 (van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur).
 

Nested Applications