Ik heb deze maand mijn rekeninguittreksel niet per post ontvangen. Wat moet ik doen?

Categorieënnavigatie

Web Content Tags

angle-left Ik heb deze maand mijn rekeninguittreksel niet per post ontvangen. Wat moet ik doen?

  

Ik heb een brief ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In dat geval kunt u inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna in het tabblad “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” klikken op “Mijn kredieten”. Daar vindt de 12 recentste rekeninguittreksels. U kunt ze downloaden, printen...

Ik heb een sms ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In dat geval kunt inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna in het tabblad “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” klikken op “Mijn kredieten”. Daar vindt u de 12 recentste rekeninguittreksels, die u vervolgens kunt downloaden. Wanneer u inlogt op uw persoonlijke webruimte vragen wij u om uw e-mailadres op te geven, zodat wij u uw rekeninguittreksel per e-mail kunnen bezorgen.

Ik heb een e-mail ontvangen met de mededeling dat mijn rekeninguittreksel beschikbaar is in mijn persoonlijke webruimte?

In deze e-mail vindt u de voornaamste gegevens over uw reserve. Voor meer details kunt u inloggen op uw persoonlijke webruimte en daarna in het tabblad “Mijn rekeninguittreksels raadplegen” klikken op “Mijn kredieten”. Daar vindt u de 12 recentste rekeninguittreksels, die u vervolgens kunt downloaden.



Hebt u geen e-mail, sms of brief ontvangen om u mee te delen dat uw rekeninguittreksels beschikbaar zijn in uw persoonlijke webruimte?

Dan hebt u misschien een nieuw e-mailadres of een nieuw gsm-nummer en bent u vergeten ons dat te vertellen?
In dat geval kunt u ons uw nieuwe adres het beste meedelen via uw persoonlijke webruimte in de rubriek “Mijn persoonlijke gegevens”. Daarna ontvangt u uw rekeninguittreksels weer normaal. In afwachting daarvan kunt u uw meest recente rekeninguittreksel ook raadplegen in uw persoonlijke webruimte onder de rubriek “Mijn uittreksels raadplegen".

Bent u niet onlangs van e-mailadres veranderd, bel dan naar onze Klantendienst op nummer 02/50844.40 (van maandag tot en met vrijdag van 9 uur tot 17 uur).
 

 

Nested Applications