Mijn kaart is geblokkeerd. Wat moet ik doen?

Categorieënnavigatie

Web Content Tags

angle-left Mijn kaart is geblokkeerd. Wat moet ik doen?
  • Uw Rondo-kaart is geblokkeerd vanaf het moment dat uit uw dossier 2 laattijdige betalingen blijken
  • Uw OptiLine-reserve is geblokkeerd vanaf het moment dat uit uw dossier 2 laattijdige betalingen blijken of 1 laattijdige betaling met overschrijding van de reserve.
  • Zorg ervoor dat u de betaaldata van uw maandelijkse aflossingen respecteert. Om de situatie te deblokkeren, moet u eerst de volledige achterstallige betaling (inclusief overschrijding) zo snel mogelijk via bankoverschrijving vereffenen en ervoor zorgen dat de volgende domiciliëring/maandelijkse aflossing correct wordt betaald.

Als u aan die voorwaarden voldaan hebt, kunt u met onze klantendienst contact opnemen om uw kaart te laten reactiveren. U kunt uw kaart binnen 48 uur (werkdagen) opnieuw gebruiken.

Ingeval uw kaart geblokkeerd is zonder dat er een achterstallige betaling is, moet u onmiddellijk contact opnemen met onze klantendienst.

Nested Applications

Contact footer

 
CONTACT

Warandeberg 8 C
1000 Brussel
02/508.44.40
E-mail