Zelfs als u al toegang had tot de oude My Rondo of My Optiline (vóór 07/05/2018) is het nodig dat u een nieuw account aanmaakt.
Klik op het inlogscherm op de knop “Nieuwe gebruiker” en volg de instructies:
- Vul uw dossiernummer, geboortedatum en GSM nummer in. U vindt uw dossiernummer terug op uw rekeninguittreksel en uw contract.
- Kies een gebruikersnaam en bevestig deze.
- Breng het tijdelijke wachtwoord in dat u via SMS heeft ontvangen.
- Kies en bevestig uw nieuw wachtwoord om uw account te activeren en toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte.
Om toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte, moet u eerst een account aanmaken.
Klik op het inlogscherm op de knop “Nieuwe gebruiker” en volg de instructies:
- Vul uw dossiernummer, geboortedatum en GSM nummer in. U vindt uw dossiernummer terug op uw rekeninguittreksel en uw contract.
- Kies een gebruikersnaam en bevestig deze.
- Breng het tijdelijke wachtwoord in dat u via SMS heeft ontvangen.
- Kies en bevestig uw nieuw wachtwoord om uw account te activeren en toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte.
Voor het goed functioneren van uw persoonlijke webruimte is een e-mailadres essentieel. In uw persoonlijke webruimte kan u ervoor kiezen om geen enkele commerciële boodschap te ontvangen of een verschillend e-mail adres op te geven voor commerciële boodschappen.
Breng op het inlogscherm uw gebruikersnaam in en klik op de knop “Volgende”. Geef vervolgens uw wachtwoord in om u in te loggen.
Om veiligheidsredenen moet u verplicht een gsm hebben om uw account aan te maken op de nieuwe persoonlijke webruimte. Als u er toch geen heeft, kunt u van maandag tot vrijdag van 9u tot 17u contact opnemen met uw klantendienst op het nummer 02/508.44.40.
Wacht 5 minuten alvorens u de inschrijvingsprocedure opnieuw doorloopt. Controleer bij het bevestigen van uw gegevens goed dat de 5 laatste cijfers overeenkomen met uw GSM nummer. Als het probleem daarmee niet opgelost raakt, kunt u op werkdagen van 9u tot 17u contact met ons opnemen op het nummer 02/508.44.40.
Klik op het inlogscherm op de link “Gebruikersnaam vergeten” en volg de instructies:
- Vul uw dossiernummer en uw geboortedatum in. U vindt uw dossiernummer terug op uw rekeninguittreksel en op uw contract.
- U zult via mail uw gebruikersnaam ontvangen.
- Geef op de volgende pagina uw wachtwoord in en de gebruikersnaam die u via mail heeft ontvangen om in te loggen op uw persoonlijke webruimte.
Breng op het inlogscherm uw gebruikersnaam in en klik op de knop “Volgende”.
Klik vervolgens op de link “Wachtwoord vergeten”. U ontvangt een e-mail met een link waarmee u uw wachtwoord opnieuw kunt instellen.
- Open de link in de e-mail die u hebt ontvangen.
- Geef opnieuw uw gebruikersnaam in.
- Tik het tijdelijke wachtwoord in dat u via sms heeft ontvangen.
- Kies en bevestig uw nieuw wachtwoord om uw account te activeren en toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte.
Om uw wachtwoord te wijzigen, moet u zich eerst inloggen op uw persoonlijke webruimte. Ga vervolgens naar de rubriek “Mijn persoonlijke gegevens”:
- Bij “Uw wachtwoord” klikt u op de knop “wijzigen”. Daarna klikt u op “valideren” (om een sms met een code te laten versturen).
- Meld u af uit uw persoonlijke webruimte. Meld u daarna opnieuw aan.
- Tik op het inlogscherm uw gebruikersnaam in en klik op de knop “Volgende”.
- Voer vervolgens de activatiecode in die u via sms heeft ontvangen.
- Kies en bevestig uw nieuw wachtwoord om de wijziging van uw wachtwoord te valideren en toegang te krijgen tot uw persoonlijke webruimte.