Beheer van mijn kaart en geheime code

  • In geval van diefstal of verlies van uw Rondo-kaart moet u rechtstreeks contact opnemen met Card Stop op het nummer 078 170 170 en uw kaart onmiddellijk laten blokkeren. Vervolgens neemt u contact op met onze klantendienst of vraagt u via "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte een nieuwe kaart en/of code. Binnen 5 à 10 dagen na uw aanvraag wordt u per gewone post een nieuwe kaart en een nieuwe code toegestuurd. (Een 1e brief met de code en 2 dagen later een 2e brief met uw kaart)
     
  • Als u de pincode van uw Rondo-kaart niet meer hebt, moet u contact opnemen met onze klantendienst of ga naar "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte. De pincode zal u binnen de 5 à 10 dagen per gewone post worden toegestuurd.
     
  • Als uw Rondo-kaart defect is, kunt u rechtstreeks contact opnemen met onze klantendienst of ga naar "Beheer van mijn kaarten en codes" in uw persoonlijke webruimte. Binnen 5 à 10 dagen krijgt u een nieuwe kaart toegestuurd. De geheime code blijft geldig.
     
  • In geval van diefstal of verlies van uw Visa-/Master-kaart moet u ook contact opnemen met Card Stop op het nummer 078 170 170 en uw kaart onmiddellijk laten blokkeren. Vervolgens kunt u bij uw agentschap een nieuwe kaart aanvragen.

  • Uw Rondo-kaart is geblokkeerd vanaf het moment dat uit uw dossier 2 laattijdige betalingen blijken
  • Uw OptiLine-reserve is geblokkeerd vanaf het moment dat uit uw dossier 2 laattijdige betalingen blijken of 1 laattijdige betaling met overschrijding van de reserve.
  • Zorg ervoor dat u de betaaldata van uw maandelijkse aflossingen respecteert. Om de situatie te deblokkeren, moet u eerst de volledige achterstallige betaling (inclusief overschrijding) zo snel mogelijk via bankoverschrijving vereffenen en ervoor zorgen dat de volgende domiciliëring/maandelijkse aflossing correct wordt betaald.

Als u aan die voorwaarden voldaan hebt, kunt u met onze klantendienst contact opnemen om uw kaart te laten reactiveren. U kunt uw kaart binnen 48 uur (werkdagen) opnieuw gebruiken.

Ingeval uw kaart geblokkeerd is zonder dat er een achterstallige betaling is, moet u onmiddellijk contact opnemen met onze klantendienst.