Mijn contactgegevens aanpassen

Als u uw bankrekeningnummer wilt wijzigen, kunt u contact opnemen met onze klantendienst:

  • Wij sturen u een Europees mandaat per gewone post of via e-mail.
  • U moet dat document invullen, ondertekenen en ons terugsturen met een kopie van uw nieuwe bankkaart zodat wij de domiciliëring voor uw dossier kunnen activeren. Zodra de domiciliëring geactiveerd is, wordt het bedrag van uw maandelijkse aflossing automatisch van uw nieuwe rekening gedebiteerd.

Opgelet! Als er op uw oude rekening al een maandelijkse aflossing via domiciliëring gepland is, kunnen wij die voor de lopende maand niet meer aanpassen. U moet de betaling dan zelf op de voorziene datum uitvoeren.

In geval van adreswijziging:

  • Als u geregistreerd bent, kunt u op uw persoonlijke webruimte onder het tabblad "Mijn contactgegevens" uw gegevens zelf aanpassen.U kunt er uw adres, gsm-, telefoonnummer, e-mailadres invoeren. Vervolgens klikt u op "Valideren". Uw gegevens worden automatisch aangepast.
     
  • Als u niet geregistreerd bent op uw persoonlijke webruimte, bezorgt u ons per gewone post of via e-mail (als bijlage) een fotokopie van de voor- en achterzijde van uw identiteitskaart + een factuur (elektriciteit-gas), een identificatieklever van het ziekenfonds of een document van de gemeente (officieel document waaruit uw nieuw adres blijkt). Zodra die documenten in ons bezit zijn, kunnen wij uw adres aanpassen.